Alltså detta samhälle...

Godkväll!

Hela dagen har gått åt till att ta en promenix med skolan. Vi gick från skolan, ner till citadellet och sen gick vidare mot skolan. Hela äventyret tog två timmar. Det var rätt skönt att gå faktiskt och jag kände mig väldigt nöjd :)

Resten av dagen har jag varit med Emma i cirka 2-3 timmar. Sen åkte hon hem och jag gjorde inte så mycket därefter förutom att jag åt mat och sen gick och la mig på soffan en stund och somnade mitt i mitt spelande på Mafia Wars på fejjan. Men jag sov då gott och jag somnade till musik med Akon (Bacon).

Nu ikväll händer det inte allt för mycket, förutom att jag surfar lite på fejjan och ser tv. Spelade nyss på King.com, det är en väldigt rolig spelsida. Där är alla möjliga spel och man spelar om juveler. Skit skoj :)

Men i alla fall, angående rubriken...så ser jag på "Du är vad du äter" och själva programmet i sig kan väl vara okej, förutom när det är kändisar med. De försöker göra det till ett humorprogram och det är säkert min humor, men jag skrattar inte riktigt eftersom det känns som att programmet är fejk. Jag tror nog inte på deras idéer förrän jag själv varit med i programmet. Men där kommer man nog aldrig med ändå :P
Men nu ska jag komma till poängen med rubriken. Ikväll är Sofia Wistam med. Kvinnan som varit med i "Små stjärnorna" osv. Hon framställer sig själv som missbrukare. Det är säkert reklam för kändisar att vara med i programmet. Men det kommer fram att hon är missbrukare på nässpray och treo. Samtidigt som hon i princip blandar dom två medicinerna med vin och champagne. Vilken konstig uppfattning får man då inte av henne? Jag fattar inte vitsen med det!

Usch..vad jag klagar...men jag vill kunna skriva hur jag tycker och tänker om saker och ting, men det känns som jag är väldigt negativ, samtidigt som Fredrik är glad och positiv medan han skriver om sitt liv här i bloggen. Men det är då intressant läsning om honom, saker som inte ens jag själv visste om min bästa vän. Men det finns nog en del som vi inte känner till om varandra, fast det kommer nog fram förr eller senare :)

Nu ska jag fortsätta se på trean, snart börjar "Kniven mot strupen" :D

Godnatt och sov gott på er!

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0