Angående bloggen

Hejsan!

Ni vet ju alla att från första början när bloggen startades så var det bara för en avsikt och det var för att vi skulle visa er att man kan förändra sin kropp genom att träna och äta rätt!

Detta tycker inte jag vi har visat er riktigt, så därför ska vi snart börja med det igen.


Eriks
mål var att gå ner 30 kg, han vägde ca 110 kg när vi startade bloggen. Efter bloggen starta rivstardade han och började träna hyfsat hårt med mig, vi gick och vi styrketränade. Jag gjorde lite fel och ville att han skulle styrketräna med mig från början istället för att sätta han på bandet 1 timme. Ångrar dock inte det för han har fått erfarenhet och kunskap av styrketräning och det är ett plus.

Just nu skulle jag tro att han väger 102-106 kg. Precis innan han började tappa motivationen så vägde han 105 kg tror jag, har för mig att han sade det, och det är endå jävligt bra och väldigt starkt jobbat. Plus till honom!
Han går just nu på en diet som kallas LHCF, står för Low Carb High Fat. Väldigt lite kolhydrater och mycket fett. Som sagt så går du upp i vikt av för mycket kolhydratet. Dock inte vilket fett som helst.

Om dieten hittar du här http://www.viktminskning.dk/LCHF-metoden.php

Fredriks mål var att gå upp i vikt, lägga på sig fett och bygga muskler det gick heller inte så bra för mig. Jag tappade motivation pga inga cash vilket förklarar att jag inte hade något jobb därav ingen motivation längre. Jag vet också om att jag kunnat börja fortsätta träna och hålla musklerna slipade men det fanns ingen ork eller motivation till det. erkänner mitt fel och ursäktar mig för er.

Just nu
har börjat igen, fått tillbaka motivation. Känner dock att detta kan gå till överdrift vilket gör att jag börjar FÖR seriöst och tappar det igen och kommer tillbaks till ruta 1. Jag har dock lagt upp 3 träningssessioner per vecka och ska också hålla mig till dessa tre pass, kanske slänger in ett konditionspass, för just nu vill jag bara få synliga muskler och tänker därför deffa, väldigt billigt. Inte något proteinpulver eller massa måltider utspridda på dagen, utan jag käkar det protein jag kommer över. Känns väldigt bra just nu och känner ett jävla pump varenda gång jag gymmar samt ett leende före ankomsten till gymet och efter!

Hoppas också på fler kommentarer från er gott folk, lite synpunkter, lite negativa kommentarer eller positiva! Bara in med kommentarerna. Utan komplimanger eller motsaten till det så kommer vi inte långt. NI är vår styrka :).

Skriv också era bloggar så att vi kan ge er tips eller synpunkter eller vara värdera era blogg med ord.

Tjing tjing
M.V.H Fredde

Lämna ett avtryck
Postat av: Sunshine

Det är bara till att kämpa på, bägge två! jag vet att ni kommer klara det, om ni har motivationen till det! :) ni är inspirationer bägge två. Tummen upp för det!



Ha det boys, och puss puss erik ;)

2010-02-20 @ 10:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0