Barn, te och jäkelskap

Hejsan folket! Hoppas att det är lika bra med er som det är med mig :) Jag har precis pluggat lite och är helnöjd. Nu fryser jag mest och ser på tv4 på "Familjen Annorlunda". En massa barn i var familj, det är nästan så man blir förvirrad över alla barn som springer runder och lite smått rädd för allt stök.

Många människor precis som jag, funderar ju på hur det skulle kunna se ut i framtiden när man har familj, med barn, en underbar fru osv. Samtidigt som man helst inte skulle vilja ha barn för tillfället. Det är ju självklart bättre att ha det ordentligt planerat med ett bra hem, ett jobb osv. Men i alla fall om vi går tillbaka till där man tänker på barn, så kan jag bli lite rädd när jag ser det programmet med alla barnfamiljerna. Just innan man slår igång tv4, så drömmer man om barn i framtiden...när man tittat på programmet en stund med stora och förvirrade ögon, så stänger man av tanken på barn och börjar tänka..."Hmm...kanske ska man inte ha barn ändå" :P Men det kommer man ju vilja ha senare. Jag vill absolut inte ha just nu, så tro inte det bara för att jag sitter och skriver om detta nu. Jag vill bara dela med mig av min tankegång :)


Jag har tänkt blogga en del nu, men jag kan inte lova något eller jag vill snarare inte lova något ifall jag inte kan hålla det. Jag skriver lite när jag känner för det. Men nu är det så att vår grupp på facebook blir bara större och större. Vi hänvisar ju hit till bloggen genom gruppen också, så man kanske ska ha upp lite rolig läsning också. Kanske lämnar Fredrik också en kråka här i bloggen, det tror jag helt säkert.

Nu ska jag läsa lite vidare i min skolbok och sen göra mig i ordning för natten. Kanske blir det lite kaffe, eller blir det försent att dricka det nu. Får se vad hjärnan och magen säger, kanske blir de osams. Eller bara kommer överens om att det är slut druckit med kaffe nu för ikväll :P

Förresten..jag och min flickvän gick runt på stan en runda idag för att se om hon hittade en present till sin mamma som fyller år idag. Då såg vi en te-butik och det stod en lapp på skyltfönstret "Fettförbrännar-te" och det lät ju mycket märkligt. Men jag blev nyfiken och sprang in i butiken, efter mig kom Emma. När vi gick in i butiken luktade det te för fulla koppar (Humor). Där såg ut att vara te från så gott som hela världen och det luktade något så underbart gott.
Så förmodligen blir det lite "Fettförbrännar-te" att dricka ikväll :) Det såg faktiskt ganska gott ut, fast man inte riktigt såg teet, kanske var det för att det såg så fint ut med inslaget och så. Men jag köpte fem stycken för 2 kr styck.

Ni får ha det så bra alla där ute!! Vi ses säkerligen snart igen, om inte ute någonstans så här eller på facebook :D

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck
Postat av: Sara

En kråka va're ja! :D Hoppas att allt är väääl. <3 Har inte så mycket att säga dock D: Mer än att ni ska fortsätta att jobba hårt!

2010-02-01 @ 22:05:19
URL: http://enyira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har kanske varit i den med :) Te är gott! Och nyttigt! :P Lycka till! :)

2010-02-02 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0