Bättre uppfattningsförmåga, mer alert!

Sitter just nu med kaffe och precis nu kom min favorit låt på radion Rise against nya låt " Hero of war"

Så övergår vi plötsligt till träningen, ja jag tränade idag och det gick oehört bra. Jag försökte idag fokusera på att förbättra mitt flås vilket jag lyckats med bra. Körde intervaller där jag sprang på hög hastighet 1 min och joggade på låg hastighet i en halv minut och tvärtom, detta gjorde jag i 20 min. Förlorade 220 kcal. Fördel att jag går ner i vikt men också en fördel att jag blir mer alert i huvudet, mest det som var syftet med att jogga idag. Den här metoden tänker jag fortsätta med, d v s att på de dagar jag inte tränar styrka ska jag förbättra konditionen.

Vi ses här imorgon!

Tjing tjingeling
M.V.H Fredde


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0