Grattis Amor!

Godmorn läsare. Hoppas allt är bra med er en underbar dag som denna, ingen vilken dag som helst..Alla hjärtans dag! Så därför gratulerar jag Amor här i bloggen och på fejjan. Det är ju hans dag denna dagen!

 

Själv ska man till flickvännen idag, jag tar en av de sega bussarna som går typ varannan timme eller något idag.

Jag gjorde en kärleksvideo till henne men jag kunde inte hålla mig till Alla hjärtans dag så hon fick den i torsdags :P Men jag är riktigt nyfiken av mig själv och kan inte hålla inne saker som jag ska ge bort typ.

Jag ska lägga in en annan video här i bloggen som jag hittar på youtube som symobliserar denna underbara dag<3

Ha det bra alla där ute!! Hoppas ni får en toppen dag med en massa massa kärlek!

P.s Tack för igår alla inblandade för en underbart underbar kväll, precis som annars men denna kvällen har nog gett mig mer skratt än jag någonsin har skrattat i hela mitt liv under en och samma kväll<3

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0