Hinner skriva lite...

Hejsan alla våra kära bloggläsare!

Fredde is speaking:
Jag känner själv att det inte blivit så många meningar från mig nu i helgen, det beror på att jag inte varit så aktiv här och varit med social med flickvän, familj och vänner. Tyvärr så har man ju ett liv bredvid bloggandet också :P. Men det är ju det som gör att man kan skriva om något!

Resten av dagen som återstår skall spenderas med förmodligen Martin om några timmar på gymet. Ja nu när Erik dissar gymet väldigt ofta, vilket är väldigt tråkigt, så får jag träna med andra. Det går ändå lika bra. försök att hacka på honom!!

Senare blir det tåget mot dösjebro där älskling hämtar mig så vi kan åka hem till henne, där jag också ska sova inatt.


Tjing tjingeling
Take care!
M.V.H Fredde

(gammal bild, men endå fin!)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0