Party party!

Hej era goda och glada läsare där ute! Hoppas att det är lika bra med er som med mig. Jag känner mig allmänt lycklig och glad. Lyssnar på musik och tänker på en viss person, samtidigt som jag tänker på alla underbara vänner som håller mitt hjärta varmt<3

Men speciellt du, som finns i mina tankar får mig att må underbart bra. Emma<3

Jag lyssnar nu på Björn Rosentröm på hög volym och njuter av tillvaron! Får passa på medan mamma inte är hemma, att ha riktigt hög och härlig volym på :)
Någon som har tips på bra party låtar och gärna lugna härliga låtar? Jag har en del redan men tar gärna emot tips ändå :)

Förmodligen ska jag inte med de andra till Helsingborg, men jag vet inte riktigt. Men den person som är sugen på att festa i Landskrona eller hänga med till Helsingborg senare ikväll, kan ju höra av sig till min mobil. Försök få mig att stanna i Landskrona :P Är lite rädd för Helsingborg :$ Haha.

Ha det bra alla därute och hoppas att ni får en underbar dag!!

P.s I Love <3 You

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0