Grupp

Hejsan alla!
Nu har vi kommit igång med vår grupp på fejjan (Facebook) och det är en grupp där vi lovar att gå från Landskrona till Malmö om 6.000 medlemmar går med i gruppen. Sen får man också bestämma vad vi ska ha på oss under äventyret. Vi snackade lite igår, om lite annat också som vi funderar att få med i vår planering och äventyr :) Men vi får se hur det blir med det.

Hoppas ni gillar vår grupp och blogg.

Vi har många ggr sagt att vi ska vara aktiva här i denna bloggen, men istället så säger jag denna gången att vi skriver här lite då och då :)
En av anledningarna till att vi inte bloggar så pass som vi borde, är att vi får väldigt lite kommentarer. Vi vill egentligen ha minst en kommentar i varje inlägg vi skriver, det skulle ha varit så underbart roligt att läsa vad ni tycker om oss och vår blogg :)
Det har kommenterats, men lyd mottot: Kommentera Mera.

Jag tänkte lägga in en video här på bloggen, angående Friends olika videor om mot mobbing. Jag hittade inte den som går på tv för tillfället, men jag hittade en annan bra och skärrande video. Titta gärna och beskåda. Och som sagt, kommentera gärna :D :D

P.s Im so happy! Im so happy!

E
<3 E

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck
Postat av: Ida

Hoppas ni får många många medlemmar! :D

2010-01-05 @ 21:03:11
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0