Skriva av mig lite...

Shit!

Kollade nyss statistiken på bloggen och där e faktiskt ca 8 läsare per dag :). Härligt, fast vi endå inte skriver något :P


Men dags att skriva av sig lite. Älskar verkligen livet! har en underbar flickvän och hennes ex kommer man ju mer än bra överrens med, Emmelie och Niklas har ju också 2 underbart härliga barn tillsammans. Så jag tycker faktiskt det är jätte skönt att man träffat rätt tjej efter så mycket om och men. Men jag säga det att hon gav aldrig upp hoppet om en relation och till sist gav jag med och ville ett förhållande. Har aldrig innan haft flickvän och därför så har jag inte riktigt orkar gå in i ett förhållande eftersom jag trivts som singel. Jag gjorde inget misstag som blev tillsammans med henne! det finns så mycket bra med henne!
Fan jag däckar snart på tangentbordet om jag fortsätter skriva :P känner mig as trött.

Men nej jag ska fortsätta skriva av mig lite. Som sagt så ska jag ge mig iväg in till stan imorgon för att lämna ut några cv, sen ska man träffa erica och Lisa och efter det så ska jag åka till <3.

Nu är mina ögon riktigt sega så jag ska ta och sova lite nu!

Lämna ett avtryck
Postat av: My

Naaaw du är så söt mot henne :D

2010-03-15 @ 01:19:12
URL: http://myjosphine.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Aww, vad sött :)

2010-03-16 @ 20:14:27
URL: http://gabrielladiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0