Där fick du till det!

Godkväll folket!
Fredde lurade mig totalt..han skrev att facebook lagts ner och ska inte komma tillbaka förrän om en vecka. Blev helt nollställd :P Inte förrän jag gick in på bloggen och kollade som han bad mig om, såg jag att jag blivit lurad.. Men jag fick ett gott skratt för mig själv ett bra tag. Jag har inte tränat på gymmet idag, men det fick jag igen nu med att träna magmusklerna haha.
Det värsta är att just när Fredde skrev att facebook ska ligga nere i en vecka, skickade jag ett sms till min kompis Jenny. Men Jenny skrev direkt att hon inte trodde på det, sen fick jag erkänna att jag blev lurad totalt..pinsamt :/

Nu är det kväll och har blivit mörkt ute. Det blir det fortare nu för tiden har jag märkt. Men det är ju för att vi är på väg att få vinter, någon gång. Ändå tycker jag att vi har mest sommarväder förjämnan.

Facebook klabbar lite emellanåt. Men jag ska ändå lägga mig i sängen och läsa min Björn Hellberg bok.

Ni får ha det strålande och sova gott!!

M.V.H Erik Poeten Markow


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0