En ny familjemedlem kommen!

Hej igen.

Nu kan man zappa hur mycket man vill på teven, utan att få allt för mycket motion :P Hehe.

Men det är tradit att ha en teve utan fjärrkontroll. Det blev så för ett tag sen för att den förra fjärrkontrollen till teven gick i sönder, jag minns inte riktigt hur men jag tror att det var Majken som rev ner den från bordet och redan innan dess var den halvkass med tejp på batteriluckan..så det var ändå bara en tidsfråga innan det var dags att kassera den.

Men nu har vi fått låna min brors och min svägerskas teve. Stor och behövlig, men framförallt med en fungerbar teve kontroll :)





Nu trivs jag! Hehe


M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0