Förlåt mina älskade vänner!

Tro inte att detta är ett avskeds brev!


Hej mina kära vänner, på senare tid tror jag nog att ni har märkt mig vara ganska agressiv och lätt irriterad. Detta beror mycket på att jag inte druckit på länge, försöker sluta röka (klarat en vecka), avvaktiverat mig på facebook samt håller på att komma in i mina gamla rutiner när det gäller träning. Mitt jobbsökande får mig också påverkad.

Jag hoppas ni förstår mig och tar mig med en nypa salt just nu. Jag vet personer som blivit lite irriterad på mig, bland annat han som äger bloggen.
Jag ska försöka att vara mig själv men det är inte alls det lättast just nu.

Om jag ska vara ärlig så tror jag att mitt beteende just nu beror på något annat, kan vara något psykiskt eller dylikt men det lär man ju inse förr eller senare.

Tusen gånger förlåt för saker jag sagt och saker jag gjort. Samt saker som jag kommer att göra och säga.

M.V.H Fredrik


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

Du har en riktigt bra självinsikt! Jag önskar dig lycka till med allt, och att saker ordnar sig för dig :)

2010-09-20 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0