Hundlek, fika och pannkakor

Godmorn!

Hoppas allt är bra med er därute. Jag vaknade för ungefär en timme sen drygt :) Skönt är det att sova. Men det är ju ingen större nyhet. Kaffet är uppdrucket...men det blir mer snart :)

Om en timme ska jag och mor ut till hundleket vid Dammhagskolan, tillsammans med Majken och Melker.
Det är så trevligt på hundleket, eftersom där är en massa andra människor man träffar och umgås med. Hundarna är så inne i sitt med varandra och leker. Deras matte och husse av alla dess sorter står och snackar om allt möjligt.
Jag själv har inte kommit in i umgänget lika mycket som min mor. Men det är ändå kul att vara där.

Nu ska jag fixa mer kaffe, ha det gött alla därute!! Så hörs vi sen :)

M.V.H Erik Poeten Markow


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0