Hundleket och röstning

Tjenare folket därute!
Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en underbar och i alla fall trevlig lugn söndag. Söndagen sägs ju vara en vilodag och det håller jag med om fullständigt.

Jag och Majken har precis kommit hem från Hundleket, där vi var med Anneli och Melker.
Vi gick också en runda till vallokalen så jag kunde rösta. Jag är en i-sista-minuten-person :P Men det gick och det blev bra :) Vad jag röstade på, är Hemligt.

Men nu är det i alla fall avklarat. Så resten av kvällen blir teve och dator för hela slanten. Om inget annat dyker dvs. Men det är nog lugnt på aktivitetsfronten nu. Majken ligger i min säng och försöker reda ut en plats hon kan ligga på, ser väldigt jobbigt och omständigt ut. Men nu till sist hamnade hon med mig i soffan bakom min rygg, mitt i mitt skrivande :P

Nu ska jag surfa vidare.

Tror det kommer in något klipp senare ikväll innan läggdags, om jag nu hittar vad jag ska. Annars skriver jag istället om vilken bok jag läser för tillfället. Riktigt spännande böcker.

Finns det förresten någon som har något tips på någon bra deckare man kan läsa? Jag läser helst pocket, som är lätt att ta med sig när man ska någonstans.

Ha det gött alla därute, så hörs vi!

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0