I'm your Godfather!

Godmorgon!
Hoppas att allt är bra med er, för det är då bra med mig :) Vaknade för en stund sen och har nu surfat på fejjan medan jag druckit kaffe. Ska snart iväg till City Gross, men innan dess blir det dusch och sånt dära.
Jag ville mest kolla läget och berätta att jag lever hehe :)

Det känns som ni är många som läser och det hoppas vi också :D Annars skriver vi inte i onödan, det är inte det jag säger men vi skriver utan att någon får se vad som händer i våra intressanta liv :P

Förresten...Jag måste berätta en sak!! Jag tror jag har smält det, men det har dock inte kommit fram tårar än, men....*trumvirvel*....Jag...ska...bli Gudfar! Till Tuss och Andys barn! Helt fucking otroligt. Jag är glad! Jag tror det barnet kommer bli bortskämt, tihi. Malin blev Gudmor. Ett perfekt val av Gudmor :)

Nej..nu ska jag inte störa er mer. Ha det gött alla därute!!!

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck
Postat av: Tuss

ÅWÅWÅW :D du är så underbar min vän <3 .

2010-09-28 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0