Kaffe är svart och inget annat

Hejsan. Såg att Fredde kom med två lögner, i alla fall ur mitt perspektiv. Blev helt chockad när jag såg att han skrev att vi skriver om onödiga saker och att kaffe är med mjölk! Kaffe är utan varken socker eller mjölk, om man vill dricka vanligt kaffe alltså. Annars är inte kaffe = kaffe. Då är kaffe = godis. Rätta mig om jag har fel! Vi skriver om vår vardag, om träning och om oss. Det är inte onödigt :P Tycker ni om vår blogg och om oss, eller tycker ni om oss och vår blogg och tycker vi skriver onödigt? Jag tror Fredde har fel. Enligt min tanke, tycker ni om oss och tycker inte att vi skriver onödigt. Rätta mig om jag har fel! Fredde kan ta sig i brasan ;) Dock en bra låt och fint klipp han la in. Det enda han hade rätt om denna gången :P Vi hörs sen! M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0