Kolla nedre inlägg...

Kolla nedre inlägg för min uppdatering än så länge av v.39 av min träning.......

Tänkte smyga in med en mening om Erik bara.
Nu tänker ni säkert att jag kommer till att skriva något fint om honom men faktiskt inte.

Erik??? vart fan är dina uppdatering om DIN träning? har du glömt att skriva om dina stunder på rullbandet och diverse konditons maskiner?

Äsch skärpning nu erik! :) KOM IGEN NU LÄSARE SPORRA HONOM! Om han nu ska krypa iväg till gymet så ska ni iaf få honom DIT!

Vi bloggar för endast en gemsam sak och det är resultat med vår träning.


Lämna ett avtryck
Postat av: Tuss

hahah, heja erik, :D

erik kom igen nu, eller ska jag säga GUDFAR kom igen nu :D

2010-10-03 @ 15:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0