Frerik Svenssons fredag;

Till att börja med så hoppas jag verkligen att ni haft en bra helg än så länge.

För långa och för många sms och ingen syn på vägen fram så kan det faktiskt hända en olycka.
Det var precis det som hände mig för ungefär 4 månader sedan. Det gick till så här;

Den månaden var ganska speciell, jag hade bestämt mig för att börja träna och hade stora planer på att fixa kosttillskott samt planering för inhandling av kost vecka för vecka. Vill också tillägga att jag precis börjat få igång pengarna från försäkringskassan runt 3000 kr i månaden vilket en 21 årig normal byggd ungdom skulle klara sig på i förhållande till bodybuilding.
Ja ni förstår vad jag menar va!?

En jävligt fin och varm morgon vaknar jag upp och bestämmer tidigt för att dra ner till stan och träffa ett par vänner.
Slänger i mig lite käk och bestämmer mig för att cykla ner till stan men på vägen ner dit så tar mitt liv stopp, i 4 månader! Utanför ford ställer sig en dum jävla idiot förare och försöker förmodligen låta hennes nya äckliga fula bilfan att njuta av en frihet som ford så länge bestulit bilen på. Bilen av märket Ford (ofc) lägger förmodligen märke till lilla mig kommandes på cykel en bra bit ifrån. Jag håler icke i styret utan är helt inne i ett sms som skriver.

Har ingen aning om bilens ägare ser mig och väntar in mig eller om hon bara stått där några sekunder, MEN PANG! säger det iaf och sen var mitt liv helt förstört :(.

3000 kr i självrisk blev det men jag tar just nu det på avbetalning i 2 månader. Det jobbiga med den här historien är att hon ringde inte förrän igår och talade om att bilen har lackerats om. (ja jag länmade mina uppgifter för att jag inte är en person som viker av när man gjort fel för sig, Jo ibland kanske :p )
Men nu har bilen, äntligen efter 4 månader, lackerats om och jag fick reda på att jag kunde betala av det på 2 månader vilket underlättar min kris just för tillfället och kan låta mig leva igenom 2 månader! :)

I nästa inlägg dyker det upp ett inlägg med en låt som betyder as mycket just för tillfället!

M v h Fredrik Svensson

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0