Myspyskväll med barnen små

God morgon/God eftermiddag!

Nu ska jag dricka kaffe och ha det mysigt för mig själv ett tag. Sen fundilera på vad man ska ha på sig ikväll och sånt dära. Kanske cyklar en runda på motions cykeln också, åt lite godis igår som egentligen var portförbjudna till min mage, men jag kunde inte låta bli.

Men för övrigt var det en helt underbart trevlig kväll igår. 
Jag åkte hem till Emma och såg på Idol med hennes små-syskon, samt åt godis. Sen såg vi en film på fyran efter Idol och den kan jag presentera med ett citat:

"Se upp för dårarna, dårarna stängs" det var ingen vilken som helst som.......*trumvirvel*

"Se upp för dårarna"!!! En bra film faktiskt :) Men vi såg inte hela, för att vi gick och la oss ungefär 22.15 och somnade vid 23.00. Jag och Emma vaknade vid 10.00 i morse. Så det blev mycket mys, mycket sömn.

Ikväll har Tuss fest för att hon fyller år, på Halvmånen i Landskrona. Så det kommer nog bli superduper trevligt :D
Ta på sig varmt och filt och grejer så blir det bra :)

Ha det gött alla därute!!

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0