Nervös!

Hej alla!

Tänkte kladda lite med mina meningslösa ego ord.

(
Det som hände idag blir en nyhet nästa vecka, Kolla lokaltidningen, bläddra fram till artikeln om GF IDROTT och tipsa barnfamiljer som har pojkar 7 år och uppåt.)

Imorgon ska man som sagt på en jobbintervju. Ni lär märka om jag fått jobbet. Föjlden till att ja fått jobbet blir riktigt mycket skrivande. Blir det inte som planerat så lär ni nog inte få läsa något på hela dagen förrän på söndag. haha nej klart inte, jag ska inte deppa!

Jag säger som så här:
"Om du förlorar/misslyckas vinner du ett pris, vis du lyckas vinner du endast ett större pris"

Hungern efter en lyckad jobbintervju har jag men sanningen är att min själ håller på att "darra sig" ur min kropp så nervös jag är.



Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0