Nja..jobb och jobb..men ändå!! :D

Tjena hejsan!

Nu är det kväll och det har inte uppdaterats i bloggen allt för mycket idag. Kanske tycker ni att det är lagom, eller så tycker ni att det är skandal. Men det blir nog varierat :) Förhoppningsvis tappar vi inte lusten som vi gjort förut.

Men nu är det så här att jag har fått praktik. På City Gross. Tror i alla fall att det blir det, för personen som ordnade det till mig, genom skolan ringde förut idag och sa "Du ska dit på tisdag och kolla läget, veta hur det går till och så" Hur ska man ta det om inte som att man fått praktikplats? Kanske uttalade hon sig fel eller så...men jag hoppas jag ska vara där i alla fall.

Jag har sommarjobbat på Ag's Favör för 100 år sen. Men detta är ju något liknande. Dessutom så har ju personalen från Ag's flyttat över till City Gross.
Men jag har glad som en speleman ändå för praktikplatsen :D

Nu ska jag titta vidare på dokumentären på fyran. Om "Möss" :P

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0