Nu händer det grejer

Godmorn! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra, men bara lite smått irriterad. Antagligen så är Csn det också, efter att jag ringt terroriserat de, men det är bara det att det verkar vara svårt att skicka ut studiebidrag. De vill verkligen ha stora förklaringar till att kunna skicka ut pengar. Men förhoppningsvis ska det ordnas nu. Ändå så ska jag till skolan idag på möte och se hur de egentligen vill ha det. Jag ska ringa arbetsförmedlingen idag också, kanske också folkhögskolan. Så får vi se hur det blir :) Ska dricka upp mitt kaffe, hoppa in i duschen och göra mig i ordning för möte. Ha det gött alla därute!! M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0