Nu klar Nu vila Sen ut Sen vila

Hejsan folket!
Jag märker själv nu att jag uppdaterar bloggen ofta. Men det är ju självklart hel nice att skriva blogg. Egentligen behöver man nog inte ha så mycket att skriva. Mer vad man gör, vad man ska göra, vad man vill ha gjort.

Nu ska jag ta det lugnt efter flyttandet med soffan. Jag sitter för tillfället i vår splitter nya soffa och glor på "Välkommen Hem" och dricker kaffe :)

Sen ska jag ut med Majken (Vår Jack russel, tik) till hundleket som vi kallar det (En hundgård vid Dammhagskolan i Landskrona) tillsammans med Anneli, min ena brors flickvän.

Sen får man ju gå hem igen och ta det allmänt lugnt :) Jag blev sittandes uppe rätt länge i natt. Men ikväll tänkte jag lägga mig hyfsat tidigt i alla fall. Om det går :P

Ha det bra alla därute!! Jag tror vi hörs härinne snart igen. Well see :)

M.V.H Erik Poeten Markow


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0