Praktik klart, studiebidrag klart. Livet klart.

Goddagens folket!

Med mig är det toppen! Jag har varit iväg idag på skolan och fått ett papper underskrivet så jag får studiebidrag i vanlig ordning. Får pengar om cirka en vecka.
På tisdag börjar jag på praktiken på City Gross. Allt känns helt okej. Skolan har varit åt helvete men nu börjar allt ordna sig. Jag är riktigt jäkla lycklig just nu :) Få praktisera på ett jobb jag har drömt om. Få vara social, packa upp grejer och må bra.

Ikväll ska jag hem till Emma och vi ska passa hennes syskon och spela spel och ha skoj :D

Nu ska jag dricka kaffe i vanlig ordning och sen göra mig i ordning. Ha det gött alla därute!

Vi får tacka Fredde för den fina designen. Vad jag vet är mer på g, plus en massa annat i bloggen! Håll utkik!

M.V.H Erik Poeten Markow


Lämna ett avtryck
Postat av: mor

nu må jag se positiva tankegångar det gillar vi :))

2010-09-24 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0