Tro det eller ej! Men här har ni mej!

Tjena hoppsan folket! Hoppas att allt är bra med er. Fint väder, med lite regn och det känns ändå som en härlig dag. Jag är förkyld, men det får gå över snart. Jag är riktigt trött på det nu. Sitter här framför datorn och dricker kaffe och glor på Våra Bästa år! Helt okej serie, som jag följt länge. Sen blir det Hem till gården. Tyck att jag är löjlig om ni vill :P Men favorit serierna på morgonen :) Igår gjorde jag en insats. Jag tog på mig hörlurarna, satte igång musiken på mp3n och satte igång att gå mot Coop Forum för att handla, helt själv. Det var härligt att gå den sträckan och sen tillbaka med två kassar som innehöll lite grejer. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Hoppas ni lämnar en kråka :) Om det nu är någon som läser :) Ha det gött alla!! M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0