Välkommen välkommen!

Godkväll!
Jag vill passa på att välkomna min kära vän Fredrik. Vi har en blogg tillsammans, som heter www.nerupp.blogg.se Ett tag tänkte jag att jag kanske skulle ringa honom och berätta hur man skriver inlägg i bloggen. Men idag kom det lite livstecken från honom. Då han skriver om att jag är dålig på att uppdatera om träningen. Helt sant, detta är en blogg om träning. Men att blogga om träningen är vi två om att ha missat. Var har Fredrik hållit hus de senaste dagarna? Tänk på en sak...han kallar mig facebook nörd, men sen han aktiverade sig på facebook igen, har inte varit här inne. Vem är nörd egentligen?

Men jag ska bättra mig angående träningen, i alla fall om större promenader och så :)

Jag var förresten på City Gross idag och fick veta att jag börjar jobba på måndag, så det ska bli skoj :) Kanske ses vi där, om det är någon från Landskrona som läser detta och som brukar handla på City Gross.

Nu ska jag sova. Natti!!!

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0