13:e pass

Min träning gick riktigt bra, slarvade lite med ben men det får gå för den här gången.

För er som inte vet, så försöker jag komma ihåg hur många träninspass som jag genomfört och just nu är jag på mitt 13:e pass sedan jag började väldigt seriöst.

 Bulkar just nu och ligger på 63 kg, ska väga mig och skriva in det här på bloggen sen, vilket slöfocken Erik också ska göra. Nu ska jag käka lite tonfisk med ris.


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

inget mer supande för er nu då när ni tränar hahahaha

2009-09-22 @ 18:46:24
Postat av: Catja/Sportnörden

Det är viktigt att man inte slarvar med benen, då dem är en av de viktigaste muskelgruppen man ska träna. Allt för många pallar ej, eller räknar bort benen, men det är en största misstag!



2009-09-22 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0