Festa nykter?

Hej alla underbara, fantastiska, snygga bloggläsare!

Strax dags för lunch innan mitt axel/biceps pass. Kyckling och bakad potatis med smör och riven ost.

Som rubriken säger så ska både jag och erik på iflytningsfest där vi ska hålla igång nyktra båda två, blir en sväng inom krogen också.

Ni har bilder att vänta på några bloggläsare samt så dyker bilderna upp från vår vilda kväll ikväll! :) tihi

Vill att ni gärna kommer med förslag på bakgrundsfärg och hur vår blogg ska se ut. Vi är inte duktiga på att designa bloggar så därför vänder vi oss till er om tips och råd. Bästa tips/råd får sin blogg eller bild på er publicerad eller bara ert namn, vilket ni vill.

M.V.H Fredrik och Erik


Lämna ett avtryck
Postat av: Miiah

Tjoooo snyggingar.

Tänkte bara säga att ni är en av vinnarna i min veckans blogg tävling ;) Så nu är ni länkade på min blogg, hoppas det ökar era läsare =)



Hoppas ni mår bra och har det roligt på festen,

kramar Miiah!

2009-09-25 @ 19:10:43
URL: http://miijauh.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0